Reviews

★★★★★

“Heel goed”

Katia

★★★★★

“first time with Renas, and its perfect! exactly what i wanted. next time with Renas again please😄”

Yola

★★★★★

“Amazing, very professional and friendly. Great result. I will definitely go back again”

Chrysa

★★★★☆

“Makkelijk om een afspraak te maken; vriendelijke, netjes”

Stephanie

★★★★★

“Rouliana is very friendly person. She knows what I like about my nails and that is why I am coming back now and then. Recommend.”

Aleksandra

★★★★★

“Snel en effectief. Goed geknipt. Kan weer een paar weken vooruit”

Kyan

★★★★☆

“Ze heeft mijn dochtertje prima geknipt, erg aardig”

Rutger

★★★★☆

“hij heeft mijn zoon prima geknipt en geschoren”

Rutger

★★★★☆

“Good value for money. The appointment was easy and on time. The service was very good with the location being clean and hygienic”

Randeep

★★★★★

“knip knip knip don't forget the tip......”

Lars