Reviews

★★★★★

“Very happy”

Atenea

★★★★★

“Altijd tevreden als ik hier geweest ben. Aanrader.”

Rhea

★★★★★

“very good experience. Monica is very skilled and suggest you based on ur requirements”

PALLAVI

★★★★★

“Always happy to come here. Haircut given with full attention to detail.”

Loud

★★★★★

“Fijne salon, met goed en vakkundig personeel. Ik ga hier zeker opnieuw naartoe.”

Kim

★★★★★

“Fast and professional”

Ana

★★★★★

“Renas has been very helpful and kind. Always a pleasure to come here.”

Andrei

★★★★★

“Fantastisch kapper voor kinderen.”

Robin

★★★★★

“It was a great haircut and a nice salon :)”

Stacy

★★★★★

“very good 👍”

Surya