Reviews
“Heel goed”
Katia
“first time with Renas, and its perfect! exactly what i wanted. next time with Renas again please😄”
Yola
“Amazing, very professional and friendly. Great result. I will definitely go back again”
Chrysa
“Makkelijk om een afspraak te maken; vriendelijke, netjes”
Stephanie
“Rouliana is very friendly person. She knows what I like about my nails and that is why I am coming back now and then. Recommend.”
Aleksandra
“Snel en effectief. Goed geknipt. Kan weer een paar weken vooruit”
Kyan
“Ze heeft mijn dochtertje prima geknipt, erg aardig”
Rutger
“hij heeft mijn zoon prima geknipt en geschoren”
Rutger
“Good value for money. The appointment was easy and on time. The service was very good with the location being clean and hygienic”
Randeep
“knip knip knip don't forget the tip......”
Lars